Monday, July 26, 2004

Convocation 2004

hmm...hari sabtu dan ahad lepas adalah hari convocation Multimedia University. Sedih hati melihatkan kawan-kawan satu batch....grad. Takpe thun nih tahun korang....next year my turn plak...so guys ingat-ingat lerr nak bgi bunga kee pooh kee...aku tak kisah terim jerr...so simpan lerr duit korang dari sekarang....heheheh

satu petang aku menyibok di Sri Negeri mengalahkan orang yang grad....heheheh...yg best bergambar dgn si DIA...kawan2...dan kawan2 dan adik2...hehehe....

first time jumpa family si DIA...heh...macam mengelabah jugak...tapi control sket....sebab ramai orang aku ada laaa sedikit kekuatan....heheheh..apalah!!!!

tak banyak berbual dengan DIA sebab she's busy with her photo taking and of course her family...takan aku nak sebok-sebok...but at least aku tahu dia tak marah dengan aku.....

introduce DIA dengan adik-adik aku...Emy,Erna n Mai....seronok tengok dia malu-malu...heheheh

lepas balik dari Sri Negeri....sembahyang asar di masjid MITC...jumpa baya dgn family...seronok dia...ye lah dah grad katakan....then lepas tuh ke subaidah...aku dahaga giler...mamak lak buat hal...kalut sungguh....apapun aku nyer lunch yang sangat lambat tuh cuma sekeping roti nan dan teh o ais + ais kosong...sedih jerr sebab nak makan nasi sume order ringan-ringan....nak cover jee nih...nak dijadikan cerita roti nan aku pon di 'pau' oleh sahabat-sahabat ku yang memang lapar...hmm...halal je lah....dinner plak kol 10.30 mlm kat kedai mak usu....hai...cemana nak diet nih...???

okey...DIA balik taiping esok....halim n anas pon balik esok....sure derang sume rasa puas...selepas berhempas pulas 4 tahun di MMU....heheheh aku rasa aku akan lebih puas nanti sebab aku 5 tahun...heheheh...engineering kena lee extra sket compare dgn course lain....because we are train to be professional....so kena extra hardwork...[cuba memujuk hati nih...!!!]

lagu tema aku malam nih.....

 

" Angels Or Devils "
Dishwalla
-Smallville OST-

This is the last time
That I'm ever gonna come here tonight
This is the last time - I will fall
Into a place that fails us all - inside

I can see the pain in you
I can see the love in you
But fighting all the demons will take time
It will take time

The angels they burn inside for us
Are we ever
Are we ever gonna learn to fly
The devils they burn inside of us
Are we ever gonna come back down
Come around
I'm always gonna worry about the things that could make us cold

This is the last time
Tthat I'm ever gonna give in tonight
Are there angels or devils crawling here?
I just want to know what blurs and what is clear - to see

Still I can see the pain in you
And I can see the love in you
And fighting all the demons will take time
It will take time

The angels they burn inside for us
Are we ever
Are we ever gonna learn to fly
The devils they burn inside of us
Are we ever gonna come back down - come around
I'm always gonna worry about the things that could break us

If I was to give in - give it up
- and then
Take a breath - make it deep
Cause it might be the last one you get
Be the last one
That could make us cold
You know that they could make us cold
I'm always gonna worry about the things that could make us cold

 

No comments: