Sunday, August 14, 2005

Convocation 2005

Convocation 2005

I have a fews good news, recently i just attended my first convocation...it was a memorable moment in my life...

I have already resign from the Ce******a company...this my 2nd time resign in 3 months....what a bad work attitude... T-T ...anyhow I got an offer from thin In*****n company...better offer...so cabut je laa...

Almost 2 weeks I've work in my current company...kali nih dah tak bleh cabut...becoz my leg dah kena ikat...This 2 week i've spent my life attending training in Mimos...training yang best...banyak benda baru aku pelajari...

31/8 nanti...my company will send me to further training in Europe...I will be place at Villach, Austria...the training will be about 5 months...huhuhu i'll be miss my puasa and raya in Malaysia...

Ok lah... here are the pictures during my convocation.....

Image hosted by Photobucket.com

Bersama dara-dara pingitan...hmm dan Anas


Image hosted by Photobucket.com

Zack,Lina,Ika, Que, Me, Anas


Image hosted by Photobucket.com

Bersama Emon


Image hosted by Photobucket.com

Bersama Gmon


Image hosted by Photobucket.com

Pachu,Me,Anas n Halim (Suami Orang)


Image hosted by Photobucket.com

Bersama Ika (x-awek..hehehehe)


Image hosted by Photobucket.com

Bersama Zulfaezal (ustaz zul)


Image hosted by Photobucket.com

Bersama Zapril (x-roomate....huhuhuhu sedih sebab on my convo, dia tak celebrate dgn aku...nih seb baik sempat amik gambar)


Image hosted by Photobucket.com

Bersama rakan seperjuangan....Faizal (network engineer skrang nih...)


Image hosted by Photobucket.com

Bersama rakan seperjuangan dalam menyiapkan FYP dan assignment2 lain...Zack (x-aweks jugak...heheheheh)


Image hosted by Photobucket.com

Bersama Azrie


Image hosted by Photobucket.com

Bersama Maa (cyberjaya, x-schoolmate)


Image hosted by Photobucket.com

Bersama x-high school Muar....huhuhu napa aku boleh berada dalam gambar ini...


Image hosted by Photobucket.com

Bersama rakan-rakan seperjuangan...!!!


Image hosted by Photobucket.com

Bersama aweks-aweks Engineering....


Image hosted by Photobucket.com

Bersama Ayda....(x-schoolmate, x-universitymate,x-coursemate,x-aweks hehehehe...)


Image hosted by Photobucket.com


Image hosted by Photobucket.com

Bersama rakan seperjuangan di Ce******a...


Image hosted by Photobucket.com

Bersama rakan cyberjaya n emon...


No comments: