I didn't keep my promise to upload more picture of you. Since I'm a bit lazy all the time! Btw here is the B&W picture of you... I still think colors not suit with you because all my picture become under exposed if you are in it. No offense ya! :p

Ni pulak gambar kita dgn pengantin...ops...belum jadi pengantin lagi daa...


Over kan...pakcik sorang nih...siap berbaju melayu dgn sampin... kalau ada tok kadi sure dah dinikahkan terus... hehehehe :p
5 comments:
Rasenye abg anas tak over :P Sweet je dia berbaju melayu siap bersongket..memartabatkan baju kebangsaan gituh..:P
sapa neh...salmy ke? comment bias lah... kalau ikut adat... org lelaki tak pi pon majlis bertunang... :p
eh eh nie bukan salmy tau.. salmy tak gune che anon la... hehe ;-p
huhu!! nih cik anon yg kat atas tuh..biaselah, peminat betauliah abg anas..hauah!! jgn marah kak mi
G-Mon begambor nak sedot berkat ke Adi? ekekeke
Post a Comment